سلامت و تندرستی

آخرین وضعیت بروز قارچ سیاه در بیماران کرونا/ روند تامین دارو و راهکارهایی برای پیشگیری

یکی از اعضای کمیته ملی کنترل و کنترل ویروس کووید 19 می گوید: “در افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، ظاهر قارچ سیاه می تواند وضعیت را بدتر کند.” بیماری قلبی. بنابراین ، برای جلوگیری از وقوع آن ، باید یک نکته کلیدی در نظر گرفته شود.

در مصاحبه با سی وی نت ، دکتر محمدرضا صالحی وی در مورد وضعیت قارچ سیاه در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب گفت: افزایش دیگری در زمینه قارچ سیاه مشاهده نکرده ایم و همین رفتار همچنان ادامه دارد.

چه چیزی باعث ایجاد قارچ سیاه می شود

وی در مورد علت ایجاد قارچ سیاه گفت: “نظرات زیادی در این مورد وجود دارد. اول ، بسیاری از مردم بر این باورند که دلتا یا جلبک ها باعث ضعف و همچنین تغییراتی در سیستم می شود که می تواند باعث عفونت قارچی شود. با این وجود ، آخرین آمار ما در دلتا ، و در کشورهایی مانند هند و ایران بود ، جایی که دلتا فتح شد ، و ما ظاهر قارچ سیاه را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: وضعیت دیگر این است که چرا قارچ سیاه از دیابتی ها تغذیه می کند. دیابت در هند و ایران نیز بالاست. به خصوص اگر مراقب دیابت نباشید ، این مشکلی است که مایه تاسف است که بسیاری از مردم ما مبتلا به دیابت هستند ، که به خوبی کنترل نمی شود ، که می تواند منجر به ایجاد قارچ سیاه شود. در همان زمان ، ظاهر قارچ سیاه ممکن است به دلیل عدم رعایت رژیم غذایی مناسب در هنگام بیماری قلبی باشد ، که ممکن است شامل خوردن غذاهای شیرین باشد.

وی ادامه داد: “یکی دیگر از علل شایع برای ظهور قارچ سیاه این است که این بیماری می تواند در نتیجه اکسیژن درمانی ایجاد شود. این سیستم اکسیژن می تواند به سیستم مخاطی بیماران حتی دلتا آسیب برساند. در نهایت ، عامل دیگر استفاده از آنتی بیوتیک ها است. به

وی افزود: “با توجه به اینکه مدل دلتا می تواند تعداد بیماران مبتلا به بیماری ریه و بدتر شدن بیماری و همچنین این بیماری را افزایش دهد ، پزشکان مجبور به استفاده از آنتی بیوتیک ها می شوند. مانند کورتیکواستروئیدها ، و در اینجا همچنین می تواند یک فرد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب را مجبور به مصرف این داروها برای قارچ سیاه کنید.

قارچ های سیاه کجا هستند؟

قارچ سیاه مسری نیست

صالحی با بیان اینکه این قارچ در همه جا وجود دارد و خاک ، کود ، پوسیدگی و خزندگان را حمل می کند ، اما از فردی به فرد دیگر منتقل نمی شود ، افزود: این بیماری هنوز مشخص نیست. ابر سیاه. در هند ، بیماری کرونا قلب از هر 1000 نفر در بیمارستان ها دو نفر را شامل می شود.

وی گفت: “مشکل دارویی بیماران مبتلا به قارچ سیاه را در یکی دو هفته اخیر برطرف نکنید ، اکنون مشکلی نداریم” ، تا کنون بیش از 120 بیمار قلبی عروقی مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان پزشکی امام هستیم که با کمک گروه های خاص و کوچک درمان می شود. همزمان ، حدود 380 بیمار مبتلا به بیماری قلبی به بیمارستان بیمارستان امام تهران مراجعه می کنند.

قارچ سیاه می تواند بیماری عروق کرونا قلب را بدتر کند

صالحی با اشاره به میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به فلج اطفال ، گفت: به طور کلی ، در بهترین بیمارستان های جهان ، تعداد افرادی که به دلیل عفونت قارچی سیاه جان خود را از دست می دهند ، حدود 45 تا 50 درصد است. حتی در افرادی که بیماری قلبی دارند ، ظاهر قارچ سیاه می تواند این وضعیت را بدتر کند. برخی مطالعات نشان داده است که میزان مرگ و میر بیماران کرون مبتلا به قارچ سیاه 2 تا 60 یا 70 درصد است.

چگونه از قارچ سیاه جلوگیری کنیم؟

وی در مورد چگونگی جلوگیری از شیوع قارچ سیاه گفت: “چند نکته بسیار مهم است. اولین مورد واکسن کرون است که به خوبی کار می کند. یکی دیگر از عوامل کلیدی کنترل قند خون در مبتلایان به دیابت است که از بروز نوع جدی بیماری نیز جلوگیری می کند ، بنابراین نیازی به اکسیژن درمانی و درمان پیشگیرانه و در نهایت عدم ابتلا به ابر سیاه وجود ندارد. سومین نکته مهم بحث غذا است. افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب باید سعی کنند قند خون خود را کنترل کنند ، از غذاهای حاوی قند زیاد ، شکلات اجتناب کنند و در طول بیماری بخورند. در عین حال ، پزشکان باید به خاطر داشته باشند که کنترل قند خون بیمار و همچنین هزینه ایمن سازی برای درمان بیماری های قلبی مورد استفاده قرار می گیرد. افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب نباید مواردی مانند خاک ، کود ، غذای فاسد شده و غیره را برای مدت کوتاهی پس از رهاسازی در معرض دید قرار دهند. در صورت مشاهده علائم خفیف قارچ سیاه ، مانند چشم ، تب یا سوزن سوزن شدن گونه ها ، سردردهای غیر معمول و غیره ، ابتدا به پزشک مراجعه کنید تا در صورت بیماری معاینه شود ، باید اقدامات لازم را انجام دهید. برای آنها.

صالحی گفت: “جوش های سرسیاه اغلب در سینوس ها و چشم ها در بیماران مبتلا به بیماری های عروقی ، اغلب با یبوست ، سردرد یا بینایی غیرمعمول ، درد چشم ، صورت یا ابرو تاثیر می گذارد. افتادن ، ایجاد لکه های سیاه در اطراف چشم ها ، دهان یا چشم ها.” به سوراخ های بینی نگاه کنید. در صورت وجود چنین علامتی ، فرد باید به دنبال معاینه بیشتر باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا