حوادث

آخرین جزئیات امدادرسانی در متروپل/ ۵۲ تیم عملیاتی هلال‌احمر درجست‌وجوی مفقودان سانحه

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: 52 نفر از زحمتکشان این جمعیت شامل 221 امدادگر و نجاتگر ویژه با استفاده از این ابزار مهم در طرح کلانشهر مشارکت دارند، این طرح تا پیدا شدن آخرین مفقود ادامه خواهد داشت.

به گزارش سی وی نت، دکتر دکتر با تشریح آخرین گزارش‌های کمک‌ها و فروریختن یک خانه باز. پیرحسین کولیوند گفت: روز دوشنبه 11 خردادماه پس از دریافت گزارشی مبنی بر ریزش 10 ساختمان بلندمرتبه، کارشناسان هلال احمر از محل اعزام شدند. شعبه آبادان به محل حادثه. بلافاصله پس از بررسی حادثه، تیم هلال احمر بلافاصله به سگ های امدادی اعزامی به محل حادثه واکنش نشان داد و یک دستگاه خودروی پخش رادیویی هلال احمر را برای پوشش منطقه قرار داد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در حال حاضر 52 پرسنل شامل 221 امدادگر و نجاتگر هلال احمر در امداد رسانی ساختمان کلانشهر شرکت دارند. همچنین 46 دستگاه خودرو شامل 38 دستگاه خودرو از خوزستان و 8 دستگاه خودرو از مناطق خاص (9 دستگاه آمبولانس، 4 دستگاه امداد و نجات، 21 دستگاه خودروی پشتیبانی، 2 دستگاه ارتباطی، یک دستگاه خودروی قانونی، یک دستگاه اتوبوس، علا و …) استفاده نشده است. در این کار.

کولیوند گفت: تاکنون (14:00 امروز؛ 4 خرداد) 56 نفر در این شهرستان تصادف کردند که بر اساس گزارش اورژانس کشور، 37 مصدوم و بر اساس اعلام وزارت کشور، 19 نفر در این حادثه جان باختند. .

وی از نجات هفت نفر از لاشه سگش (جستجو و نجات) و تجهیزات پایش الکترونیکی زنده خبر داد و با بیان اینکه سگ های در جستجوی هلال احمر بعد از ساعت کاری نیاز به تعویض دارند، گفت: امروز یک تیم جستجو و نجات هلال احمر انجام شد. وارد فارس، اصفهان و کرمانشاه شد.

استفاده از 60 سیستم ارتباطی بی سیم

رئیس جمعیت هلال احمر تجهیزات مورد استفاده در این پروژه را شامل معدنچیان و دفع زباله و تجهیزات و تجهیزات هیدرولیک برای تسریع در روند جنگل زدایی عنوان کرد و گفت: اکنون پوشش رادیویی توسط و ارسال قرمز انجام می شود. کارشناسان مناطق بوشهر، لرستان و ایلام و 60 تجهیزات بی سیم رادیویی و سیار در محل حادثه مستقر شدند.

ابتکار سحرها و اعضای خانواده گرد هم خواهد آمد

به عنوان منبع اصلی دانش جمعیت هلال احمر؛ کولیوند با اشاره به اینکه امروز اعضای هلال احمر خوزستان نیز برای حمایت از اورژانس و پزشکی منطقه تلاش کردند، افزود: گروه های گردهمایی خانواده برای حمایت از خانواده های مفقودین و مفقودین سحر (ساماندهی ذهن حمایتی) برای توجه روانی. حمایت از خانواده های مجروحان آنجا.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: کار آواربرداری و جستجوی مفقودین زیر آوار ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا