ورزش

آخرین تمرین تیم ملی در «کیش» برگزار شد/ قدوس همچنان غایب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش و قبل از سفر به بحرین برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 عصر امروز یکشنبه در جزیره کیش برگزار شد. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کرد اما ضمن حمایت از تیم ملی ، از پرداخت کمک مالی به دولت خبر داد.

اسکوچیچ به بمباران یک کشور ادامه می دهد

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مانند روزهای گذشته قبل از بازیکنان در چمن زمین تمرین این تیم ظاهر شد. اسکوچیچ و دستیارانش لبخند زدند و لبخندش را جلوی دوربین نشان دادند. اسکوچیچ به عکاسان حاضر در تمرین تیم ملی گفت: “قطعاً واقعاً می خواهد ترکیب یک تیم ملی را بداند.” “همه این را می خواهند ، اما من به شما مخفیانه می گویم.”

بازیکن جدید در تمرین تیم ملی ایران

سیامک نعمتی ، مدافع و هم تیمی تیم فوتبال پرسپولیس که عصر امروز به جمع تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد ، بلافاصله به اردوی آماده سازی این تیم پیوست.

قرمز یکی قرمز و سبزها سبز هستند

لباس تمرینی تیم ملی ایران سبز است و علیرضا جهانبخش قرمز پوشیده است. فوتبالیست برایتون انگلیس لباس خود را در اتاق نشیمن عوض کرد و همان رنگ سایر بازیکنان شد.

گزارش ها به تمرینات تیم ملی برمی گردد

محمدرضا اخباری ، دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی تبریز پس از بازی روز گذشته تیم باشگاهی خود به تیم بازگشت تا تمرینات خود را از سر بگیرد.

دوربین ها و دوربین های جهانبخش

علیرضا جهانبخش ، طی مصاحبه ای با رسانه های تصویری و چاپی ، با هل دادن به صورت و بازی با دوربین ، او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

وزیر ورزش کشور مورد تمسخر رئیس رسانه های کشور قرار گرفته است

در سمت تمرین ، سلطانی فر با خبرنگاران صحبت کرد. محمودرضا رضایی ، افسر رسانه ملی ، قصد دارد امروز برای مصافیت های تیم ملی ، تمام مصاحبه ها را کاهش دهد.

مقدس نیست

سامان قدوس ، مهاجم تیم برنتفورد انگلیس امروز در تمرینات حضور ندارد. صبح روز بعد مقدماتی برای جزیره کیش فراهم شد تا با همراهانش راهی بحرین شود.

اسکوچیچ ورود وزیر ورزش را نادیده گرفت

مسعود سلطانی فر 10 دقیقه قبل از شروع تمرین تیم ملی ایران وارد ورزشگاه المپیک کیش شد. وی که میهمان ویژه تمرین بود ، به تمرین تیم ملی آمد و از شهاب الدین عزیزی خادم استقبال کرد ، اما دوباره اسکوچیچ از ادامه تمرین امتناع کرد و از بازیکنان خواست که به تیم فنی بپیوندند.

تیم ملی ساعت 14 فردا فردا راهی بحرین می شود

این آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش است. به گفته مجتبی خورشیدی رهبر تیم ملی ، این هیئت بلافاصله حدود ساعت 14 فردا کیش را به مقصد بحرین ترک می کند.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال ایران که در گروه C جام ملت های آسیا قرار دارد از چهار مسابقه گذشته شش امتیاز دارد و در جایگاه سوم قرار دارد. از این گروه ، عراق 11 امتیاز و بحرین 9 امتیاز دارند.

برنامه مرحله سوم جام جهانی که بحرین میزبان آن خواهد بود به شرح زیر است:

* پرداخت
– ایران – هنگ کنگ – 7 عصر
بحرین – کامبوج – 9 شب

* دوشنبه 17 ژوئن:
– عراق – کامبوج – 7 عصر
– ایران – بحرین – 9 شب

* جمعه 21 خرداد
– کامبوج – ایران – 7 عصر
– هنگ کنگ – عراق – 9 شب

* سه شنبه ، 25 ژوئن
– ایران – عراق – 7 عصر
– بحرین – هنگ کنگ – 9 شب

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا