جامعه و خانواده

آخرین تصمیم سازمان سنجش در خصوص حواشی سؤالات کنکور ۱۴۰۰

رئیس شورای ملی آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه سازمان هنوز در حال بررسی مواردی است که در 1400 آزمون سراسری به وجود آمده است ، گفت: “س questionsالات حل مسئله برای تأثیر مثبت بر رقبا اعمال می شود و نگرانی در مورد نتایج آنها نخواهد داشت. ”

بر اساس سی وی نت ، دکتر. ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین تحولات سازمان سنجش کشور برای از بین بردن حد 1400 س surveyال نظرسنجی کشوری تأکید کرد: نتایج کنکور سراسری 1400 تا هفته آینده اعلام می شود و تقریباً نمی دانیم که همه آنها مربوط به کنکور سراسری هستند. ما دانشجویان ، دانشگاهیان ، شرکتهای فعال در این زمینه را گرد هم آوردیم و بیانیه صادر شده توسط این سازمان را با جزئیات گفتیم که آموزش ریاضی آزمونهای مهاجرت بسیار مهم بوده است. امسال نسبت به سال گذشته قوی است.

وی همچنین توضیح داد: در مجموع سه مورد در 1400 سوال بازرسی از ورودی ارائه شده است. آنها همچنین تعدادی س questionsال را مطرح کرده اند ، و ما از قسمت حذف شده ، که به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است ، درس هایی را آموخته ایم. نکته دیگر این است که خارج از محدوده کتاب درسی است که در این بخش نیز به آن پاسخ داده می شود.

رئیس کمیته آموزش ملی یادآور شد: سوالات مطرح شده در کنکور در امتحانات مورد بحث قرار گرفت و اکنون این مطالعات هنوز ادامه دارد. حذفش کن

وی ادامه داد: برخی از س questionsالات دشوار است ، در پایان تصمیم گیری در مباحث ریاضی به نفع نامزدها است ، مسئولان انتخابات نتایج این تصمیم را در خاطرات خود می بینند.

خدایی در ادامه توضیح داد: در بحث مسئله پرسشنامه آزمون با این فرض که این مشکل برای همه داوطلبان باشد ، بنابراین مشکلی وجود ندارد ، به عنوان مثال سال گذشته فردی با نمره 60 10 هزار نفر دریافت کرد و امسال نمره 50 50 10 هزار مورد طول می کشد تا داوطلبان نگران این موضوع نباشند زیرا آنها اطمینان خواهند داشت که سازمان تحقیق بهترین تصمیم را برای داوطلبان گرفته است. بنابراین تصمیم ما برای ایجاد یک تأثیر مثبت سوال بزرگی است.

وی تاکید کرد: حدود دو یا دو مورد از کنکور امسال پاسخ داده نشد ، این سوالات حذف شده و به سایر س questionsالات مثبت اضافه شد ، هنگام انتخاب این س couldال نمی توانیم تأثیر مثبت آن را بر دانش آموز نادیده بگیریم. این در صورتی است که اگر فرد جواب مثبت بدهد ، به روش مثبت اعمال می شود و اگر جواب را کنار بگذارید ، این احساس مثبت نیز اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا