حوادث

آتش‌سوزی در کوه گیسکان مهار شد

سی وی نت / بوشهر در ساعت 6 صبح روز شنبه ، 7 ماه مه ، در پی تماس با شکایات مردمی در مورد آتش سوزی و چرای چراغ شهر جمغری ، نیروهای امنیتی ایستگاه بازرسی منابع طبیعی دشتستان در منطقه از جاده شهرستان لرده اعزام شدند. ارم

با توجه به اندازه و حجم ، تنظیمات لازم همزمان و همچنین قوانین اداره امنیت منطقه ای و اطلاع رسانی عمومی به جامعه ضروری است. با مدیریت مردم و منابع طبیعی ، فعالیت های اطفا حریق در بسیاری از مکان ها دنبال می شود ، اما تا اواسط بعد از ظهر و تابستان ، وضعیت برای ادامه حیاتی است.

در ابتدای بادهای عقب ، چراغ قابل کنترل نبود و به سرعت پخش می شد تا زمانی که با ورود به مناطق غیرقابل دسترسی نتوانست وارد آن شود. نیاز به خدمات اطفا حریق منجر به نجات هلی کوپترها در منطقه شد و تا ساعت پنج عصر بسیاری از افراد و کارکنان سایر نیروهای امنیتی محلی به منطقه آتش سوزی منتقل شدند. .

با وجود همه تلاش ها ، حدود ساعت 21 شب ، آتش سوزی در حومه امامزاده شاه سالار و تنگ بناب آغاز شد. در این مورد ، رئیس اداره کنترل دشتستان ، به همراه جمعی از داوطلبان سپاه پاسداران ، فراتر از آن رفتند. آنها تا صبح روز بعد در برابر شعله های آتش مقاومت کردند.

متأسفانه ، با وجود برنامه ریزی روز دوم برای اعزام نیروهای بیشتر به منطقه با ارسال هلی کوپتر دیگر ، آتش ادامه یافت.

ظهر روز یکشنبه (7 مه) بیشتر آتش سوزی ها گزارش شد ، فقط در مناطق دور افتاده و در مناطق کوچک شاهد آتش سوزی بودیم که در ساعت 7 عصر توسط امدادگران به طور کامل خاموش شد. و تجهیزات در مناطقی که از آنجا عبور نمی شود. اما بسیاری از پرسنل امنیتی و داوطلبان در منطقه حضور دارند تا اطمینان حاصل کنند که دیگر آتش سوزی وجود ندارد.

انتهای پیام

تحریریه سی وی نت

خبرنگار اجتماعی با تمرکز بر مسائل توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست.
دکمه بازگشت به بالا