حوادث

۲ قتل و دستگیری ۱۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان باشت

2 قتل و دستگیری 13 جنایتکار شورش در شهر باشت

سی وی نت / کهگیلویه و بویراحمد فرماندهان پلیس منطقه کهگیلویه و بویراحمد از سیزدهمین دستگیری افسران در ارتباط با درگیری های ماه فوریه در شهر باشت خبر دادند و گفتند: 2 متهم دستگیر شده به دو فقره قتل اعتراف کردند.

سردار “کیقباد مصطفایی” به شرح این خبر افزود: در پی حادثه درگیری در بهمن ماه امسال بین دو طایفه برای درگیری داخلی در یکی از روستاهای باشت ، دو نفر کشته و 12 نفر زخمی شدند که صلاحیت دادگستری این کشور است هدف فرماندهان پلیس باشت و نگهبانان امنیتی پایتخت باشت و شهر.
وی افزود: “بعد از اینکه آنها تحقیقات زیادی در مورد پلیس انجام دادند و شبانه روز کار کردند ، افسران 13 مقصر اصلی را شناسایی و در طی چندین عملیات شگفت انگیز و ضد شورش آنها را دستگیر کردند.
فرماندهان پلیس منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفتند که در این پرونده سه اسلحه کشف و ضبط شد: دو نفر از بازداشت شدگان به دو فقره قتل عمدی برای ناآرامی های داخلی در فوریه سال جاری اعتراف کردند.
به گزارش سی وی نت ، به نقل از کهگیلویه در پایگاه خبری پلیس بویراحمد ، مصطفایی با بیان اینکه قضات و دادسرا را وارد و پس از تحقیق و بازجویی و پیگرد قانونی روانه زندان کردند ، گفت: پلیس و همچنین دادگستری اقدام قاطعانه انجام دهند و قانون با کسانی که می خواهند امنیت عمومی را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد. “در خطر است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا