جامعه و خانواده

یک زندگی سالم‌ پس از ۶۰ سالگی

مطالعات قبلی در ایالات متحده در مورد بررسی وضعیت سلامت بازنشستگان و سالمندان و افرادی که هنوز کار می کنند نشان می دهد که بسیاری از افراد مسن و بازنشسته تمایل به زندگی سالم تری دارند و از توصیه های بهداشتی در افراد مسن پیروی می کنند.

به گزارش سی وی نت ، پروفسور دانا کینگ ، سرپرست پزشکی خانوادگی در دانشگاه ویرجینیا غربی ، با اشاره به این مطالعات ، گفت: شروع یک سبک زندگی سالم و ترک یک سبک زندگی ناسالم ، به ویژه برای افراد بالای 60 سال ، بسیار دشوار است. .

در این مقاله ، CNN و سه متخصص و پزشك درباره چگونگی ترغیب سالمندان به زندگی سالم و سالم بعد از 60 سال صحبت می كنند.

دکتر با بیان اینکه مردم برای بازنشستگی برنامه ریزی می کنند اما برای سلامتی خود برنامه ریزی نمی کنند ، دکتر کینگ ، به همراه بسیاری دیگر از متخصصان ، توصیه می کند این نکات را برای سلامتی و پیری بهتر رعایت کنید:

– یک جفت کفش مناسب برای پیاده روی بخرید. ابتدا به پیاده روی بروید. سپس سه ساعت در هفته نیم ساعت آن را تحویل بگیرید یا با افزایش 10٪ در هفته اهداف خود را دنبال کنید.

– ورزش. تمرین تعادل بهترین راه برای جلوگیری از سقوط و سقوط است. به عنوان مثال ، سعی کنید 30 ثانیه با چشمان بسته روی یک پا بایستید.

– صبحانه خود را تغییر دهید. به جای صبحانه از خوردن قهوه و شیرینی خودداری کنید. طعم های خانگی را می توان با مخلوط کردن موز ، آب میوه ، شیر بادام و پودر قند یا نان بدون قند جایگزین صبحانه کرد. همچنین ، شکر را از تمام غذاهای خود حذف کنید و به جای نرم کننده نرم ، از آب گازدار استفاده کنید.

نگرانی های خود را عاقلانه برطرف کنید. بسیاری از برنامه های تمدد اعصاب و مراقبه وجود دارد که می توانید آنها را روی تلفن همراه خود نصب کنید و حتی به مدت 10 دقیقه به آنها گوش دهید.

آموزش مقاومت را انجام دهید. برای جلوگیری از سلامتی و ضعف ، ورزش را با بلند کردن زنگ ها و سوت ها انجام دهید ، زیرا در صورت عدم استفاده از عضله ، آنها در نهایت ضعیف می شوند.

– تمرین “نشستن” را انجام دهید. افراد مسن باید تمام مدت بی تحرک باشند ، زیرا اگر این برنامه ها را انجام ندهند ، در مدت زمان کوتاهی قادر به بلند شدن سریع نیستند.

سرعت خود را داشته باشید. برخلاف تصور عمومی ، افراد مسن نیز به ورزش های سریع احتیاج دارند. بیشتر افراد به فکر سلامتی خود نیستند. اما شما باید علاوه بر قدرت به ورزش فکر کنید و سرعت خود را بدست آورید. تنیس از آن دسته ورزش هایی است که این دو ویژگی را دارد و بنابراین شاید ارزش آن را داشته باشد که در سنین پیری انجام شود.

درگیر پروژه شوید. پروژه ای را انتخاب کنید که مختص شما باشد. یک پیرمرد گفت که در دوران بازنشستگی شروع به نوشتن کرد ، اگرچه سابقه نوشتن نداشت. او در حال حاضر مشغول نوشتن کتاب سوم خود است ، New Too After 65 ، که راهنمایی های ارشد و روحیه اساسی را ارائه می دهد. پروژه ها برای تحقق بخشیدن به رویاهای شما روی چیزهای جدید و پیر شدن کار می کنند.

خودسازی را بپذیرید: از کسانی که به یک سبک زندگی سالم نگاه می کنند به طور کلی خودداری کنید ، زیرا پیروی از یک سبک زندگی سالم به آموزش منظم و آموزش شخصی نیاز دارد. می تواند در یک کلاس آموزشی برای سالمندان ثبت نام کند. درک این نکته مهم است که زندگی خوب نه تنها جسمی است بلکه به آموزش ذهنی نیز نیاز دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا