ورزش

یحیی گل‌محمدی محروم شد

کمیته انضباطی در مورد رفتار ناشایست برخی مربیان لیگ برتر و رفتار نامناسب کادر تیم در لیگ دسته اول تصمیم گرفت.

طبق گزارش ها پیلطبق وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کمیته اخطار در مورد سو the استفاده یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس از داور هفته 25 لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان ، که طبق فیلم چهار خود گفت یحیی گل محمدی پس از بررسی سایر کتابها و با توجه به تاریخ مشارالیه ، در مقابل مسابقه دهنده و همچنین مواد 13 و 55 سیستم هشدار و بازنگری در مواد 93 و 94 از همان استاندارد ، بد عمل کرد و به تعلیق دائم محکوم شد. و شش ماه محرومیت از لیگ برتر و همچنین 400 میلیون روپیه جریمه نقدی.

یحیی گل محمدی برکنار شد

این تصمیم ممکن است ظرف 7 روز از تاریخ این اخطار به کمیته تجدیدنظر شکایت شود.

مسابقه تیم آلومینیوم اراک و تیم گل گهر سیرجان در مسابقات جام حذفی برگزار شد که در آن علیرضا منصوریان قوانین مسابقات را نقض کرد (داور).

کمیته هشدار اعلام کرد که علیرضا منصوریان ظرف 2 روز برای دفاع از خود به این کمیته اعزام می شود.

نگرش منفی از طرف بازیکن حسن پور حمیدی وجود داشت و او را به عدم نامناسب بودن در سطح رقابت متهم کرد (داور) که منجر به اخراج وی شد. کمیته انضباطی اعلام کرد که ظرف 2 روز کمیته دفاع را می فرستد.

کمیته انضباطی اظهار داشت که اعضای گلجان گلجان باید 6 کمیته را در صورت ایمن بودن از بد اخلاقی به دلیل داشتن 6 اخطار ظرف 2 روز به این کمیته بفرستند.

دیدار تیم های آستارا و گل ریحان البرز در قالب لیگ یک در تاریخ 12 ژوئیه در انزلی برگزار شد ، جایی که محمد زارع گشتی (فومنی) قوانینی را که به دلیل حمل سلاح به تیم گل ریحان البرز داده بود ، نقض کرد و تیم را ترغیب کرد تا او را ترک کند آن را از طریق یک بازی موسیقی ، که قرار بود موقتی باشد.

بنابراین طبق ماده 100 سیستم هشدار و تا زمان رأی گیری صحیح ، ورود به تمام استادیوم های فوتبال کشور ممنوع است و ارسال نامه نوشتاری آن به این کمیته در 48 ساعت ضروری است.

این تصمیم ظرف دو روز پس از اطلاع رسانی برای کمیته استیناف تجدیدنظر فدراسیون روشن می شود.

دکمه بازگشت به بالا