فرهنگ و هنر

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «مقدم»

پیام های دلگرم کننده از رئیس بنیاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر کسانی که از ایمان وی در

رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیت برای مرحوم حاج عبدالحسین مقدم ، پدر شهدا “فریده ، حمیده ، هانی ، مصطفی و حبیب مقدم” و همسر آن مرحوم ارسال کردند برای ایمان مرده “زهرا عساکره”.

به گزارش سی وی نت ، متن متن سعید اوهادی به شرح زیر است:
خانواده های مشهور شهدا
سلام
پدران بزرگواری که بهترین ثروت خود را برای خدا فدا کردند و فرزندان محبوب خود را در کار اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند ، نمونه ای از ایثارگری و نمونه نهایی استقامت و ایثار.
روز داوری “حاج عبدالحسین مقدم” ، پدر شهدا “فریده ، حمیده ، هانی ، مصطفی و حبیب مقدم” و همسر شهید “زهرا عساکره” ، آتش خود را گشود. و نزد خدای خود رفت. پیام قلب این مسافر را به پادشاهی می فرستم که روحش به خاطر ایمانش مرد.
از آنجا که من از شما ، خانواده ام تشکر می کنم ، از خداوند متعال می خواهم برای مقام عالی و صبر جمیل برای بازماندگان. به خواست خدا ارواح مردگان به بالاترین سطح دربار و حاکم و استاد شهدا جمع می شود.
سعید اوهادی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران.

**************

حاج عبدالحسین مقدم ، پدر شهیدان “فریده ، حمیده ، هانی ، مصطفی و حبیب مقدم” و همسر “شهید زهرا عساکره” در روز یکشنبه 22 ژوئیه 2010 در بیمارستانهای آپادانا و اهواز شد. سالخورده.
مراسم تشییع جنازه پدری که به دلیل ایمان یک مرد درگذشت ، عصر روز دوشنبه 23 ژوئن برگزار شد و در صومعه سید سجاد و بندر امام خمینی به خاک سپرده شد.
شهدای مقدم به خاطر ایمان نیروهای بعثی عراق در طول جنگ مقدس درگذشت.
پایان ماموریت

دکمه بازگشت به بالا