حوادث

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

سی وی نت / گیلان جانشین فرمانده انتظامی افزود: تشکیلات و امنیت انتخابات به پلیس تحویل داده شده است و طی مراحل کار مشکلی در این زمینه نداریم.

سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی انتظامی امروز در دیدار خود با نماینده ولی فقیه گیلان ، استانداران گیلان را خواستار شد و گفت: “ما خوشحالیم که در ماه مبارک رمضان در منطقه شهید پرور هستیم ، فرمانداران و مخالفان تغییر اسلامی. “

سردار رضایی به دستگیری های انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه امسال اشاره کرد و افزود: پلیس در زمینه امنیت انتخابات دستورالعمل داده شده است و در این روند نگرانی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ، مشارکت در انتخابات بسیار زیاد خواهد بود ، اظهار داشت: ایران کاملاً متعهد به ایده تغییر اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی همچنین ابراز همدردی سردار محمد حجازی ، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران ، به ویژه ارتش تسلیت گفت.

وی تلاش نیروهای امنیتی را علنی توصیف کرد و افزود: افراد در امنیت به پلیس مراجعه می کنند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه دستگاه های انتظامی و اسلامی نگران دین شناسان هستند ، باید تشکر کرد ، تصریح کرد: اجرای قانون از قلب مردم ناشی می شود و ما برای کارگران این قدرت دعا می کنیم.

آیت الله فلاحتی به تلاش پلیس در سه زمینه امنیت اقتصادی ، حفاظت فرهنگی و امنیت عمومی اشاره کرد و افزود: پلیس باید با رعایت اصول توانمندسازی اجتماعی ، هوشمند ، قوی و مهربان باشد.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس روابط عمومی جامعه در حال رشد است ، پلیس باید از تعامل اجتماعی آگاه باشد.

یک نماینده از استاندار عالی گیلان با اشاره به ظهور تابستان و استفاده مردم از سواحل و استراحتگاه ها خاطرنشان کرد: حضور فیزیکی و پلیسی عملیات موثر و دریایی.

آیت الله فلاحتی با اعلام اینکه پلیس حافظ امنیت عمومی است ، اظهار داشت: ما از هر کاری که پلیس برای ارتقا security امنیت اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در منطقه گیلان انجام می دهد پشتیبانی می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا