جامعه و خانواده

مدعی فروش آنلاین سوالات کنکور دستگیر شد

معاون امنیت اجتماعی فتا ناجا گفت: فردی به دلیل جستجوی بین المللی 1400 طرفه در فضای مجازی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته و دستگیر شده است.

به گزارش سی وی نت ، سرهنگ رامین پاشایی سلب مسئولیت: بر اساس تحقیقات فضای مجازی ، این شخص با کمک همسرش گفت که با ایجاد تبلیغات تقلبی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و ایجاد کانال هایی در اطلاعات تلگرام ، توانسته است 1400 سوال نظرسنجی را برای محققان خود بپرسد.

رئیس فتا ناجا گفت: “با تحقیق در پرونده های گذشته ، هر ساله ، هنگام تشکیل دادگستری ، متهمان در طی عملیات اضطراری دستگیر می شدند و اعتراف آنها نشان داده می شد.” رئیس امور اجتماعی با نزدیک شدن به روز آزمون ، شاهد چنین فریبکاری هستیم.

وی ادامه داد: “مجرمان با ترفندهای مختلف ، از جمله نام بردن از مقامات آموزش عالی و سایر جزئیات شناخته شده ، پس از تقلب در کارمندان و دریافت رشوه ، دیگر به متقاضیان پاسخ نخواهند داد و یا سوالات مصاحبه متقلبانه و متقلبانه را ارسال می کنند و جویندگان کار را آزار می دهند.

معاون امنیت اجتماعی فتا ناجا افزود: در حال حاضر بیش از صد نفر از متخصصان نیروی پلیس فتا ناجا در مناطق محلی و منطقه ای کشور در این بخش مشغول به کار هستند. موضوعات مشابه ، زیرا اطلاعات و تحقیقات را فراهم می کند.

به گفته رئیس پلیس FATA ، وی پس از توصیه به 1400 شرکت کننده در آزمون “به هیچ وجه با چنین دروغ هایی گمراه نشوند” ، وی از خانواده های آنها خواست تا عملکرد و تحصیلات فرزندان خود را کنترل کنند ، در این مورد پرونده را از پلیس FATA بررسی کنید وب سایت به آدرس www.cyberpolice.ir & nbsp؛ با اداره اطلاعات عمومی تماس بگیرید یا برای انجام تحقیقات در اسرع وقت با شماره 96380 تماس بگیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا