ورزش

دو نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند

در زیر 23 مسابقه کشتی آزاد را مشاهده می کنید

دو نماینده کشورمان به فینال راه یافتند

نخستین دوره رقابت های پنج وزن مسابقات کشتی زیر 23 سال (عمید) امروز (جمعه) در پونته ودرا اسپانیا برگزار شد که امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم راهی فینال شدند. و کیان محمودجانلود در وزن 65 کیلوگرم به مصاف تیم بازنده رفتند.

به گزارش خبرگزاری سی وی نت که برگرفته از روابط اجتماعی گروه کشتی است، نتیجه مبارزه در کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خاندزارتسیان از ارمنستان گذشت و در دور بعد هورست لهر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید. و با توجه به پیروزی این مبارز در دور بعد، نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت. رقابت.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانلو در اولین مبارزه با نتیجه 7 بر 8 حمزه آلاجه از ترکیه را شکست داد و با توجه به حضور این مبارزه در دیدار پایانی به گروه برنده ها رفت. به این ترتیب محمود جانلود به مصاف سید اسلام حسینی از فنلاند می رود که در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با ساموئل آلوارز از پورتوریکو دیدار می کند که در صورت عبور از این حریف راهی رقابت های هم سطح خواهد شد. مقابل اریک آروشانیان اوکراینی قرار گرفت

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 15 بر 5 تلقات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی این بار با نتیجه 17 بر 7 از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی در این مسابقات با نتیجه 4 بر 2 مقابل یحیی توماس از آمریکا به برتری رسید و راهی فینال شد. وی در این مسابقات با گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان دیدار خواهد کرد.

محمد نخودی با وزن 79 کیلوگرم به دلیل نرسیدن به وزن قانونی مسابقات را ترک کرد.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 واسیل سووا از اوکراین را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این پست ریچارد واگ از مجارستان را با 10 امتیاز شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این دیدار 8 بر صفر از سد ارطغرول آغا از آلمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. او در این تورنمنت با تانر اسلون از آمریکا دیدار خواهد کرد.

رده بندی و فینال رده های فوق ساعت 19:30 فردا شب (شنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام





این مقاله به شما کمک کرد؟

بر اساس نتایج 0 رای به نفع 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا