جامعه و خانواده

توصیه‌های سلامتی برای دوره دورکاری

با پیشرفت بیماری Covid-19 ، استفاده از دورکاری در گوشت کارگران در سراسر صنعت به عنوان ابزاری م inثر در بسیاری از شرکت ها و ادارات سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش سی وی نت ، اگرچه تزریق اطلاعات بهترین گزینه در شیوع بیماری است ، اما ساعات طولانی کار در خانه می تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد و احساساتی مانند تنهایی ایجاد کند (اگر تنها هستید n (خانه) ، تحریک پذیری و تحریک پذیری ، تحریک پذیری ، تحریک پذیری ، بی خوابی یا خواب بیش از حد می تواند منجر به اضطراب و گاهی افسردگی شود.

توصیه هایی برای بهبود و مدیریت سلامت و هوش در طی بیماری Covid-19 و شرایط دورکاری

طبق Times New News ، مواردی وجود دارد که می توانید برای مراقبت از سلامتی و سلامتی خود انجام دهید:

تمرین زندگی را حفظ کنید.

– در ساعت مشخص و بستگی به عادت های بیداری خود به رختخواب بروید.

– ورزش صبحگاهی خود را به عنوان یک ورزش در صورت امکان (مطابق با مسائل بهداشتی) در فضای باز انجام دهید.

ورزش به مدت 20-30 دقیقه بعد از ظهر باعث کاهش استرس و افزایش فعالیت اندورفین و سروتونین در مغز می شود که به فرد کمک می کند انرژی کافی در طول روز داشته باشد.

– ترجیحاً در ساعات دورکاری برای کار با یک یا چند کت استفاده شود. این امر به ویژه هنگامی که در جلسات شرکت می کنید بیشتر صدق می کند.

در صورت امکان یک قاب یا مبل غیر تختخواب جداگانه برای راحتی کار هنگام چرخش تهیه کنید.

– بهتر است از یک صندلی اداری مناسب استفاده کنید که به عضلات شانه ها ، گردن و کمر شما در حین کار و به موقع آسیب نرساند.

– بین زمان کار و زمان منزل حد تعیین کنید.

– اهداف و برنامه های روزمره خود را مشخص کنید.

– زمان را به خوبی مدیریت کنید.

برای استراحت وقت بگذارید.

– سعی کنید استرس و اعوجاج ناشی از کار با دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ و کامپیوتر را کاهش دهید. با مطالعه در یک سایت خاص می توانید توصیه های مفیدی در این مورد دریافت کنید.

خوب بخور.

– سرگرم شوید و مهارت های جدیدی یاد بگیرید.

– از طریق تماس تصویری یا صوتی با همکاران ارتباط برقرار کنید. همچنین تا آنجا که ممکن است با خانواده و دوستان خود در تماس باشید.

از صرف وقت زیاد با اینترنت خودداری کنید و برای کار در شبکه های اجتماعی وقت صرفه جویی کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا