ورزش

تساوی کسل‌کننده استقلال و گل‌گهر

به گزارش شفاف، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نتیجه استقلال با 12 امتیاز در رده سوم و گل گهر با ده امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

نیمه اول

در ابتدا بازی در میانه است و دو تیم سعی می کنند راهی برای باز کردن دروازه پیدا کنند.

در 15 دقیقه از بازی، محمدرضا آزادی فرصتی برای باز کردن دروازه پیدا کرد اما ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرد و راهی خانه شد.

دو تیم در نیمه اول راهی برای فضاسازی پیدا نکردند، اختلاف بازیکنان دو تیم در میانه اردو مانع از این کار شاگردان مجیدی و قلعه نویی شد.خوب در تولید. فضا.

اولین موقعیت عالی بازی در دقیقه 40 به دست آمد که محمدرضا آزادی با ضربه محکمی از روی نقطه پنالتی دروازه گل گهر را تهدید کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت تلاش دو تیم برای اینکه نیمه اول بی ثمر بود به همین دلیل این دیدار در پایان نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

قبل از شروع بازی امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی به دلیل محرومیت داور بازی استقلال و گل گهر در جایگاه یمگا و زستد قرار گرفتند.

نیمه دوم

از ابتدای نیمه دوم دو تیم نتوانستند در نیمه دیگر کاری از پیش ببرند. بازی میان وسط بود و استقلال در دقیقه اول نیمه دوم نتوانست موقعیت خوبی برای خود ایجاد کند.

در دقیقه 61 جعفر سلمانی در دیداری تک به تک با دروازه بان گل گهر اولین فرصت بازی را برای آبی ها به دست آورد که از دست رفت و شوت زنی کرد. توسط یک تبلیغ کننده

آبی ها چندین بار با زدن کرنر و کرنر تلاش کردند گل گهر را به ثمر برسانند اما این بمب ها موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد.

در نهایت تلاش استقلال برای زدن گل پیروزی ناکام ماند تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. این دیدار پنجمین جدال قلعه نویی و فرهاد مجیدی بود که با تساوی به پایان رسید. در 4 بازی اخیر این 2 مربی، مجیدی در تمامی بازی ها پیروز شده است.

مخلوط گل: محمدحسین اکبرمنادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکداری، فرشید باقری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، اریک بینما

ترکیب آزادی: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آغاسی، متین کریم زاده (دقیقه 45 – جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، سعید مهری (دقیقه 45 – رضا آذری)، وریا غفوری، امین قاسمی نژاد (دقیقه 45 – ارس) ) محمدرضا آزادی (دقیقه 86 – امیرحسین حسین زاده)

دکمه بازگشت به بالا