حوادث

انتشار عمومی لیست ساختمان های ناایمن پایتخت منتفی شد

انتشار عمومی لیست ساختمان های ناایمن پایتخت منتفی شد

تهران بیش از 33000 خانه ناامن دارد که 3000 خانه پر خطر و بسیار امن است.

بر اساس سی وی نت ، از طریق رویداد پلاسکو در بیمارستان سینا ، شوراهای شهر به ساکنان تهران دستور دادند تا سیستمی برای واردات و بازرسی از ساختمانهای غیر ایمن در تهران ایجاد کنند ، محلی که در ابتدا رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد عمومی در سپتامبر سال جاری ، اما چهار ماه بعد ، گزارش ها حذف شده است.

مهندسی که داوری و تحلیل را در سی وی نت انجام می دهد وی در خصوص انتشار اسامی ساختمانهای غیر خطرناک در پایتخت و بررسی وضعیت ساختمانهای پایتخت توسط این جلسه گفت: در جلسه ای که با کمیته های مختلف شورای شهر برگزار شد ، تصمیم بر این شد که ما آن را در شرایط تجویز شده قبلی منتشر نمی کند.

وی ادامه داد: روند بازرسی از ساختمان ها توسط سازمان آتش نشانی تهران در حال انجام است و مسدود نمی شود.

قاضی در مورد چگونگی تبلیغ جزئیات ساختمان ، که به رنگ تقسیم می شود یا نه ، صحبت کرد: پیام مختصری منتشر می شود ، اما به نظر نمی رسد که وضعیت خانه رنگی را تعیین کند ، البته در جهان بی نظیر است پیام ساختمان به صورت عمومی به اشتراک گذاشته و منتشر خواهد شد.

وی افزود: “آتش نشانی مشخصات در سیستم خود را دارد و این شركتها را با شركتهایی كه این خدمات را دارند ، حتی شركتهایی كه در خارج از شهر فعالیت می كنند ، ارائه می دهند كه می توانند روی ایمنی ساختمان كار كنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا